Sunday, November 25, 2012

Väike reis Waiheke saarele

Meie CS seltskonnas viibis ka üks Ameerika jaapanlane, kes tegeleb vahel house sitting'uga ehk siis valvab omanike maju, kui nad puhkusel on. Ta oli just minemas Waiheke saarele üht maja valvama ja kutsus meid kõiki kaasa. Muidugi enamusel olid teised plaanid, aga mina, Deb ja Nigel läksime kaasa. Olles varasemalt kuulnud nii palju head Waiheke saarest, otsustasime mõneks päevaks Aucklandi lennamelust põgeneda ja natuke rahulikumas tempos Uus-Meremaa kevadet nautida. Kuna tööd niikuinii veel leidnud pole, siis pole vahet, kus otseselt aega surnuks lüüa :D

Praami peale saime põhimõtteliselt oma tagahoovist, kuna kõik väljuvad praamid lahkuvad just aknast nähtavast sadamast. Reis ise võtab aega kuskil 35 minutit, st saar pole väga kaugel. Kusjuures osad inimesed käivad iga päev saarelt linna tööle.

Jättes Aucklandi seljataha
Maja, milles peatusime, oli tegelikult väga kena. Oodatust ikka kõvasti kenam. Maja maksumus olevat 6 miljonit NZD. Arvasin, et Aucklandis Joni juures on hurmav vaade linnale, aga võta näpust - Waihekel sain veelgi hingematvama vaate osaliseks. Millegi pärast arvan, et see ei jää viimaseks korraks. Kindlasti on Uus-Meremaal veelgi üllatusi varuks. Mõned pildid siis vaatest lahele ja majast.

Selge ilmaga on võimalik näha ka Aucklandi Sky Towerit

Kohe esimesel päeval tegime ka väikest viisi turismi ning jalutasime saarel ringi. Tõeliselt ilus koht.
Kummalisel kombel on sooja siin oma 3-4 kraadi rohkem, kuigi me ei asu Aucklandist üldsegi nii kaugel.

Nii, kuna meil oli põhimõtteliselt oma private beach, siis ei saanud jätta kasutamata võimalust nautida selle võlusid. Kõrvalisi isikuid rannas polnud, kuna neil lihtsalt puudus ligipääs. Oma pool päeva sulistasime vees kajakitega, mis vahel kujutasid endast suurte lainete tõttu ka natuke ohtu. Aga polnud hullu, lihtsalt tasakaalu pidi hästi hoidma. Tahtsime ilgelt kala ka püüda. Laenasime naabrimehelt mingi 1000 aastat vana ridva, millel oli isegi funktsioneeriv spinning küljes. Alguses olime väga optimistlikud, kuid pärast kahte tulutut päeva järeldasime lihtsalt, et selles lahes kala pole. Ausalt, me proovisime igat trikki, aga mida polnud, seda polnud.

Ümber ma sellega vähemalt ei käinud :)
 Viimasel päeval enne äraminekut üritasin paar klikki teha ka päikeseloojangust. Ma ei taha kommentaariumis ühtegi kriitikanooti kuulda kvaliteedi kohta, no vähemalt mitte ennem kui uue fotoaparaadi muretsen. Seniks aga nautige.

Homme üritaks Che'ga kokku saada, ta ka nüüd Aucklandis töötamas.
Ja IRD ehk tulumaksukohuslase numbri sain ka kätte. Juhhuu, nüüd peaks töö saamise eeldused kõik täidetud olema!

Päikest teile! :D :D

1. Päris hea töö see house sitting :D Sellist ametit ilmselt paljudele ei jätku. Vesi ilmselt ujumiseks veel piisavalt soe ei ole? Eelmiste postitustega jäi sul nii pikk vahe sisse, et mõtlesin juba, et lõid blogimisele käega. Kade tunne tuleb peale küll... Meil siin sadas just mingi rõve lörtsiollus maha. Aga kirjuta meile edasi ikka, põnev on lugeda.

2. Ujumisega on nii ja naa :D
    Tegelikult me siin ühe šotlasega juba tegime väikese supluse Aucklandi lahes südalinnas keset ööd peale mingit pubirallit. Polnud häda midagi vee temperatuuril :)
    Pikad vahed võivad sisse tulla sellepärast, et alati ei saa netti ja ma ei viitsi ka iga pisiasja pärast eraldi postitust teha, et a la mida ma täna hommikul sõin jne.

3. Ha-ha... peale kõvemat pubirallit saab veel Emajões ka ujuda - muidugi, maru tahtmine peab olema, aga vähemalt pole veel rinnaga jääd vaja murda :P